Thursday, August 13, 2009

يوم جميل جدااا


يااااااه قليل جدااااااااااا لما بكتب و انا مبسوطه و فرحانه بس كان لازم اكتب عشان اسجل اللحظه دي عشان انا بجد و الحمد و الشكر لله فرحانه فوق ما اي حد في الدنيا يتخيل بجد اللهم لك الحمد و الشكر كما ينبغي لجلال وجهك و عظيم سلطانك انهارده كانت مسابقه الايه سي ام للصيف و انهارده اول مره اشارك في المسابقه دي من ساعه ما دخلت الكليه و بالرغم من اني بقالي قرن مش بكتب كود سي بلس بلس و لا حليت قبل كده مسائل و لا ذاكرت كويس و قريت كتب قبل المسابقه لكن حليت مع التيم بتاعي مسأله و اتقبلت و مسألتين فيهم حاجه غلط و فكرت انا في فكره مسألتين بس مش كتبنا فيهم كود بس لقيت ان ايلي كنت بفكر فيه مظبوط و صح و ده انجااااز عظيم بالنسبه ليه حسسني قد ايه دماغي دي و الله كويسه و يجي منها بشويه تدريب و تخطيط و تنظيم بس
و لاني اتعلمت من صديقه لي ان اعطي الانجازات حقها ,صغيره كانت او كبيره
فعشان كدااا بكتب و مبسوطه عشان ااديها حقهاا هههه
و ربنا يعيني ان شاء الله و اعمل كده انا كمان غير كل ده استمتع بالمسابقه و الجو و التجربه حتي لو مكناش حلينا و لا مسأله بردو كنت هبقي مبسوطه الحمد لله احلي حاجه كان شعارنا انهارده احنا داخلين نستمتع في المقام الاول قبل كل شئ بسسسس مش عارفه ممكن اكتب ايه تاني بس بجد سعيده و الحمد و الشكر و الفضل لله سبحانه و تعالي

3 comments:

Hassnaa said...

:)

Hassnaa said...

:) check ym thought's blogger by the way :))
i put ur mail in the sidebar

fwitema said...

o0o0o0oh my GOd i am so0o0 happy for that

it means alot to me

and i am soo0o0 happy
thaaaaaaaanks